BizToGo
BizToGo
ÎNCEARCĂ ACUM DOUĂ LUNI GRATUIT!

Despre noi

DESPRE NOI

BizToGo în numere

BizToGo e traducerea într-o aplicație a tuturor instrumentelor de care are nevoie un antreprenor

Testare

Sisteme

Am folosit și încercat mai multe sisteme de management 

Experiență

16 ani

Am strâns, de-a lungul timpului, documente, tabele, fișiere

Echipă

Antreprenori

Am folosit feedbackul primit de la colaboratorii noștri

Adaptare

Firme

Am adaptat funcționalitățile pentru firmele mici și mijlocii

Ce este BizToGo?

BizToGo este povestea unei afaceri începută din pasiune, din lecția învățată prin experiență și muncă.

Pentru că nu există o școală de management care sa învețe tinerii antreprenori cum să își conducă afacerea și cum să urmărească activitatea firmei, noi am strâns, de-a lungul timpului, diverse formulare și metode pe care le-am transpus într-o aplicație online pe care am testat-o și îmbunătățit-o în cadrul firmei noastre.

A venit momentul să oferim și altor afaceri mici și mijlocii aplicația noastră în speranța că le va fi de folos în creșterea business-ului și în organizare.

BizToGo nu este doar o aplicație pentru manageri, este o aplicație pentru echipă având pe lângă partea financiară, vânzări și partea de organizare, task-uri, gestiunea parcului auto, agenda zilei și chiar centralizarea informațiilor despre angajați și clienți.

ÎNCEARCĂ!

Crezi că BizToGo ți-ar fi util?

Testează aplicația timp de o lună. Fără obligații, totul gratuit!

Organizare financiară
100%
Realizare task-uri
95%
Statistici vânzări
100%
Gestiune clienți
93%
Organizare documente
100%

Aplicația web BizToGo

Gestiune clienți

Centralizare documente

Gestiune task-uri

Parc auto

De ce alegi BIZTOGO?

Ai istoricul clienților în același loc
Centralizezi mult mai ușor clienții cu istoricul fiecăruia, cu modificări rapide, ofertare și docume
Centralizezi ușor toate informațiile despre angajați
O rubrică separată pentru angajați unde găsești rapid actele necesare: CV, contract, fișa postului e
Agenda zilei pentru tine și echipa ta
Sarcinile zilnice sunt bifate cu ajutorul agendei, dar totodată nu ratezi evenimentele la care trebu
Ai acces de oriunde și oricând pentru a satisface nevoile clienților
BizToGo vine cu tine! Pleci în delegație liniștit când toate informațiile necesare afacerii tale sun
Ai o situație concretă în manangementul echipei
Cuvintele cheie sunt măsurare și raportare. Măsori fluxul de sarcini zilnice rezolvate și raportezi
Gestionezi partea financiară a firmei
Cu BizToGo e mult mai ușor să centralizezi facturile, să supraveghezi chiar și când nu ești la birou

Contactați-ne



    Am citit si sunt de acord cu noile reglementari privind: Protectia datelor cu caracter personal !

    • Suntem aici ca să răspundem nevoilor tale!
      Venim cu cele mai bune soluții pentru afacerea ta, transpunem cerințele într-o aplicație ușor de folosit de tine și echipa ta!

    • Adresa: Timişoara, județul Timiş, România
    • Telefon: +40 747 025 571 / +40 723 894 506
    • Email: office@biztogo.ro
    • Website: www.biztogo.ro