Tot ce ai nevoie pentru a-ți organiza afacerea!
… cu clienții și echipa. Practic, un CRM simplu de folosit.
Cu ajutorul secțiunii de clienți, poți păstra istoricul de comunicare cu aceștia, notițele interne sau personale vis-a-vis de proiectele lor, precum și contractele și alte documente relevante.
… într-o manieră simplă și intuitivă, fără indicatori complicați.
Poți vedea care este statusul proiectelor, ce oferte ai trimis potențialilor clienți, care sunt taskurile finalizate și ce încasări și plăți s-au făcut pentru fiecare proiect în parte.
… cu ajutorul unui calendar, la care au acces și cei din echipa ta.
Totodată, poti planifica utilizarea resurselor comune din cadrul firmei (săli de conferință, mașini, videoproiectoare etc), dar și calendarele celorlalți membri ai echipei tale.
BizToGo e traducerea într-o aplicație a tuturor instrumentelor de care are nevoie un antreprenor
Testare
Am folosit și încercat mai multe sisteme de management
Experiență
Am strâns, de-a lungul timpului, documente, tabele, fișiere
Echipă
Am folosit feedbackul primit de la colaboratorii noștri
Adaptare
Am adaptat funcționalitățile pentru firmele mici și mijlocii
De la prospect la client, se pot salva informațiile și ofertele negociate
Cu ajutorul unui template, contractul se generează ușor
Proiectul se împarte în taskuri, care sunt distribuite spre echipă
Se pot seta notificări și remindere în puncte cheie ale proiectului.
Toate informațiile relevante se adaugă în istoricul proiectului.
La închiderea proiectului, se pot genera formularele necesare.