Alege să folosești aplicației BizToGo pentru a-ți organiza mai ușor activitatea. Transformă-ți modul de lucru și optimizează-ți activitatea cu ajutorul acestei soluții inovatoare, creată special pentru firme mici și mijlocii.

  • Timişoara, județul Timiş, România

  • +40 747 025 571

  • contact@biztogo.ro

Agenda ta de business

Tot ce ai nevoie pentru a-ți organiza afacerea!

Ce poți face cu BizToGo

Soluția BizToGo

Facem munca mai ușoară

Alege să folosești modulele aplicației BizToGo pentru a-ți organiza mai ușor activitatea. 

Organizează clienții, contractele, taskurile și comunicarea în firmă cu ajutorul unor module gândite special pentru administratorii de firme mici și mijlocii.

Colaborezi mai ușor...

… cu clienții și echipa. Practic, un CRM simplu de folosit. 

Cu ajutorul secțiunii de clienți, poți păstra istoricul de comunicare cu aceștia, notițele interne sau personale vis-a-vis de proiectele lor, precum și contractele și alte documente relevante.

Urmărești rezultatele...

… într-o manieră simplă și intuitivă, fără indicatori complicați.

Poți vedea care este statusul proiectelor, ce oferte ai trimis potențialilor clienți, care sunt taskurile finalizate și ce încasări și plăți s-au făcut pentru fiecare proiect în parte. 

Îți planifici timpul...

… cu ajutorul unui calendar, la care au acces și cei din echipa ta.

Totodată, poti planifica utilizarea resurselor comune din cadrul firmei (săli de conferință, mașini, videoproiectoare etc), dar și calendarele celorlalți membri ai echipei tale.

BizToGo în numere

BizToGo e traducerea într-o aplicație a tuturor instrumentelor de care are nevoie un antreprenor

Testare

Sisteme

Am folosit și încercat mai multe sisteme de management 

Experiență

16 ani

Am strâns, de-a lungul timpului, documente, tabele, fișiere

Echipă

Antreprenori

Am folosit feedbackul primit de la colaboratorii noștri

Adaptare

Firme

Am adaptat funcționalitățile pentru firmele mici și mijlocii

Soluția noastră

Lucrurile se fac mai repede

Pentru a demara un proiect, este nevoie de multe documente și procese. BizToGo te însoțește de la prima interacțiune cu clientul și până la predarea proiectului.

1. Vânzare

De la prospect la client, se pot salva informațiile și ofertele negociate

2. Acte

Cu ajutorul unui template, contractul se generează ușor

3. Planificare

Proiectul se împarte în taskuri, care sunt distribuite spre echipă

4. Urmărire

Se pot seta notificări și remindere în puncte cheie ale proiectului.

5. Istoric

Toate informațiile relevante se adaugă în istoricul proiectului.

6. Finalizare

La închiderea proiectului, se pot genera formularele necesare.

© Fladient WordPress Theme. All Rights Reserved