Descoperă
Module BizToGo
BizToGo este o aplicație de gestionare proiecte pentru firmele mici și mijlocii. Am dezvoltat modulele pe măsură ce am testat în cadrul firmei noastre și le-am păstrat pe cele care ne-au fost utile.
Clienți
Organizează lista de clienți, înregistrând pentru fiecare informațiile relevante: date fiscale, modalități de contact, contracte și proiecte, documente relevante, dar și numărul de ore folosite pentru rezolvarea taskurilor legate de client.
Pentru fiecare client, poți genera și salva proiecte, contracte, procese verbale, dar și diverse formulare pe care le folosești în activitate: avize, cereri, adeverințe. Poți schimba statusul clienților și le poți înregistra parcursul, din stadiul de prospecți în cel de clienți.
Vânzări
BizToGo oferă funcționalitățile de bază ale unui CRM: înregistrarea interacțiunilor cu un prospect și generarea de oferte de preț pentru acesta. Poți folosi catalogul de produse, de unde poți alege fiecare item din ofertă sau puteți adăuga un nou produs, iar catalogul se va dezvolta automat.
Prețurile se pot face personalizat, pe fiecare client. Dacă este nevoie de oferta unui furnizor pentru finalizarea ofertei, există posibilitatea de a exporta un fișier PDF sau XLSX sau de a îl trimite furnizorului prin e-mail. De asemenea, odată finalizată, și oferta poate fi exportată in PDF și XLSX sau trimisă prin e-mail.
Management de proiect
Bazate pe diverse metode de project management, aceste module ajută echipele mici, în special care lucrează la mai multe proiecte/contracte simultan, să planifice, să urmărească și să finalizeze taskurile.
În secțiunea de activitate, fiecare membru al echipei își poate raporta munca, generând rapoarte de încărcare, kpi și progres.
Financiar
Fără a face partea de facturare, modului te ajută să urmărești cashflow-ul companiei, să înregistrezi cheltuieli și încasări pe proiect/contract.
Scopul lui este acela de a-i oferi antreprenorului o imagine clară a profitabilității contractului sau a firmei. Aceste date nu sunt vizibile tuturor angajaților, ci doar administratorului.
Angajați
Fiecare dintre angajați poate avea un cont pe BizToGo. În cadrul contului, aceștia își pot înregistra pontajul, pot genera cereri din formulare predefinite și pot adăuga istoric pentru proiecte sau clienții de care s-au ocupat. Din contul de angajat, aceștia pot vedea taskurile care le-au fost alocate, le pot închide sau pot adăuga comentarii.
Pentru administratorul firmei, acest modul permite generarea de acte, adeverințe și contracte/anexe, pentru angajați.
Calendare
Dacă folosiți resursele la comun, în cadrul firmei, BizToGo vă va ajuta să organizați timpul de folosire și să optimizați programul.
Definește resursele, fie că ele sunt săli de ședință, mașini, utilaje sau servicii de consultanță, configurează orarul de disponibilitate al acestora și intervalele de ocupare. În plus, folosește calendarul personal și al echipei, pentru a planifica întâlniri și ședințe fără a vă aglomera.
Remindere
Cu toții avem activități planificate în agendă. Cu BizToGo, poți să le adaugi în lista de remindere, astfel încât sistemul îți va trimite un mail în ziua stabilită.
Pentru activitățile recurente, poți seta ca aceste mailuri să vină lunar, trimestrial, semestrial sau anual, printr-o simplă configurare. Iar pentru reminderele spre echipă, poți alege cărui coechipier i se va trimite mailul.
Parc auto și gestiune echipamente
Deși a fost gândit pentru gestionarea parcului auto, acest modul este folosit cu succes si pentru managementul echipamentelor de producție. Cu ajutorul lui, poți gestiona mașinile, cu detaliile lor complete, precum și modificări la CIV, dotări și contorul de kilometraj. Modulul îți oferă posibilitatea de a vedea și salva istoricele de reparații, ITP, schimb distribuții, intervetii periodice și pneuri.
Și, pentru a nu întârzia niciodată cu operațiile de întreținere sau cu asigurările, ai posibilitatea de a seta remindere unice sau recurente.
Creează un cont de test
Recomandări
Ce spun clienții despre
BizToGo?
Iată părerile celor care folosesc deja BizToGo.
Patricia
Antreprenor
Un tool extrem de util pentru soloprenori și antreprenori cu business-uri mici li mijlocii. Intenționez să mut toată partea de organizare digitală a firmei în acest tool.
Cătălin
Manager
Am importat sute de proiecte in BizToGo și acum le administrăm de acolo. E mai simplu, fiecare știe ce are de făcut și avem cu toții acces la aceleasi informații.
Alex
Project Manager
La sedința zilnică, verificăm toate proiectele și evaluăm situația. Urmăresc în permanentă să nu existe întarzieri la predare și nici timpi morți.
Creează un cont de test